مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

حال بیش از اندازه به ارببان رجوع جای تامل دارد

مشتری مداری بیش از اندازه

 

حال بیش از اندازه به اربابان رجوع جای تامل دارد

 

مراقب باشید که خوار کردن کارمندان وبها دادن به مشتریان ممکن است ناشی از اهداف غیر منطقی مدیران سر چشمه بگیرد

در سازمانهایی که کارمندان فقط نقش یک سرباز را ایفا می کنند باید بیشتر دقت شود

 

 هرگاه تمجید زیادی از مدیری می شود باید مراقبت کرد که این تعاریف ها ناشی از تخلفات عدیده گروهی و باند ی در سازمانها نباشد

 

بسیاری از مدیران تازه به دوران رسیده با امضاء غلط اسناد تجاری خودرا مدافع حقوق اربابان رجوع معرفی می کنند ومعمولا مشتریان سازمانهای تجاری خودرا تا سطحی بالتر از کارمندان زیر دست خود بالا می برند ودر آن سازمان کارمند هیچ کاره است ومشتری همه کاره سازمان بوده ودر جابجایی کارمندان نقش اساسی داشته وکارمندان سالم در چنین فضایی فقط به عنوان سرباز انجام وظیفه می کنند وعملا هیچ نقشی در اصلاح سازمان نخواهند داشت

 

 در چنین سبک های مدیریتی که بر مبنای رشوه خواری گروهی استوار است مدیریت به اربابان رجوع به عنوان ابزار سود نگاه می کنند واگر سودی متصور نباشد هرگز خودرا ملزم به حمایت مشتریان نمی کنند

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 643 زمان: 13:39 تاريخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت